Mega BlackFriday Shoplog

dsc_1087dsc_1083

Black Friday is alweer een tijdje voorbij, maar pas deze week heb ik alles ontvangen wat ik besteld had. En natuurlijk kon ik niet wachten om het te delen met jullie.

dsc_1043

Als eerste mijn bestelling bij Colourpop. Ik wilde al langer wat bij dit bedrijf bestellen omdat ik zulke goede reviews las en het een goede dupe van de Kylie Jenner liglosjes zou zijn. Toen ik drie weken geleden las dat ze een actie hadden waarbij je geen verzendkosten hoefde te betalen, vulde ik snel mijn winkelmandje. Ik deed een kleine bestelling met vier producten.

En man oh man, wat een topproducten. Zo ontzettend mooi.

De foto’s doen de swatches geen recht. In het echt is het zoveel beter.

dsc_1066dsc_1068

Begin november las ik dat mijn favoriete Youtuber, Cutiepiemarzia, een box zou uitbrengen met haar favorieten erin en natuurlijk kon ik mezelf niet bedwingen en plaatste een bestelling.

Ik ben er echt tevreden mee, er zitten vooral interessante en nieuwe huidverzorgingsproducten tussen. En een mascara van Tarte, een merk waar ik al heel lang naar nieuwsgierig was.

dsc_1078dsc_1082

Ook was er met Black Friday korting op alle foundations en dus profiteerde ik hiervan door de foundation van Giorgio Armani te bestellen met 20% korting.

And last but not least, een paar kleine dingetjes besteld bij Yesstyle. Een paar sheetmasks en schoolspullen.

dsc_1087

Ik weet dat ik de laatste tijd zeer veel afwezig ben geweest, maar met de start van mijn nieuwe opleiding en daarbij nog een bijbaantje kost het me soms veel moeite om nog vrije tijd te vinden. Ik zal zeker proberen nog vaker te schrijven, maar kan helaas niets beloven.

 

Dikke tût.

Geef een reactie

