Boda Skins; The Napoleon

Met het oog op mijn capsule wardrobe project, heb ik besloten om enkel nog te investeren in goede basics. Een beter excuus kon ik niet hebben voor de koop van mijn eerste Boda Skins jasje.

Ik heb mijn oog een hele poos geleden al laten vallen op hun Napoleon jasje, pure perfectie. Hij deed mij een beetje denken aan Balmain, de militairy stijl. En dus sinds laatst, na lang twijfelen, heb ik de knoop doorgehakt en mijn eigen Napoleon besteld.

Natuurlijk hielp het een beetje mee dat de Napoleon waar ik mijn oog op had laten vallen in de sale was en de prijs dus een beetje vriendelijker was (lees: nog steeds ontzettend duur).  En persoonlijk zag ik het ook als een investering, het is zeker mijn stijl en zeker een jas die ik nog vaak met plezier zal dragen. Het is echt leer en met zorg gemaakt en ook werd het geleverd met een dustbag, waardoor ik tijdens het reizen mijn jasje netjes kan opbergen.

dsc_0960

Zelf heb ik gekozen voor de zilveren hardware, ik vind dat makkelijker te combineren en minder opvallend. Het jasje zelf is echt een statement piece en dus ook heel gemakkelijk te combineren met enkel een jeans en een shirt of een leuk jurkje. Voor inspiratie heb ik vooral naar Olivia Palermo gekeken, zij heeft dit jasje echt gerockt naar mijn mening.

Zelf heb ik mijn jasje nog niet echt kunnen dragen vanwege het mooie weer de laatste tijd, maar ik ben zeker dat eens het weer donkerder en kouder wordt, ik mijn geliefde jasje kan dragen.

aeecc8737a864df9f487019e453d0415

Wat vind jij van het Napoleon jasje?

 

Dikke tût.

 

2 gedachtes over “Boda Skins; The Napoleon

Geef een reactie

