Seanik Shampoo Bar Review

DSC_1059.JPG

Vandaag review ik een shampoobar van Lush. Lush is mijn favoriete winkel en als ik daar ben, koop ik altijd een aantal nieuwe productjes. En vandaag passeert Seanik de revue.

DSC_1051

Normaal gebruik ik altijd de Big shampoo van Lush, en ben daar ook zeer te spreken over, maar laatst besloot ik eens iets anders mee te nemen. Namelijk een shampoobar genaamd Seanik. Het leek me wel leuk om eens iets anders te proberen, ook omdat ik zoveel goeds hoorde.

DSC_1056

De shampoobar bevat twee soorten zeewier die samen met citroen zorgen voor glanzend haar, zeezout voor volume en jasmijn en mimosa zorgen voor de heerlijke geur.

Persoonlijk had ik nog nooit een shampoobar gebruikt, dus de eerste keer was ik een beetje onwennig, maar het gebruik ging verassend makkelijk.  Ik maakte mijn haar nat en ging gewoon met de bar over mijn hoofd heen. Al snel begint de bar te schuimen en kun je het schuim gebruiken om je haar te wassen.

En het resultaat? Mijn haar werd er niet zachter van en ook niet glanzend, maar man oh man! Ik had meer volume dan anders in mijn haar. En daar draait het om bij mij, volume. I need it. Voor mij reden genoeg om deze bar te blijven gebruiken.

Sinds ik deze bar gebruik, ben ik een grote voorstander geworden van shampoobars van Lush. Ze zijn niet op dieren getest, doen uitstekend hun werk en hebben geen verpakking wat uiteindelijk ook weer beter is voor de natuur. Je kunt in de Lush winkels een blikje kopen waarin je de bars kunt opbergen, maar zelf heb ik dit niet gedaan omdat ik nog een perfect schoteltje had liggen.

DSC_1061

Ook beweert Lush dat een shampoobar net zolang meegaat als drie flessen shampoo van 250ml. Dit kan ik niet beamen omdat ik de bar nog niet zolang heb, maar ik kan het wel geloven. Deze bar gebruik ik al een tijdje en qua grootte is hij nog steeds hetzelfde als toen ik hem kocht.

DSC_1062

De shampoobar is te koop bij Lush voor €8,95.

 

Ben jij al bekend met shampoobars?

 

Dikke tût.

2 gedachtes over “Seanik Shampoo Bar Review

Geef een reactie

