Samsung S6 Telefoon Hoesjes

DSC_1082.JPG

Ik hou van telefoonhoesjes, maar het is gewoon zo moeilijk om leuke en hippe hoesjes te vinden voor Samsung telefoons. Gelukkig kun je online genoeg vinden en vandaag laat ik jullie drie super goedkope en leuke hoesjes zien.

Ik heb graag meerdere telefoonhoesjes, zodat ik ze wekelijks kan veranderen. Van mij mag een telefoonhoesje grappig zijn met een beetje bling. Gezien de rest van mijn kleding en accessoires altijd neutraal en simpel zijn. Een grappig en opvallend telefoonhoesje ‘breekt’ het dan een beetje.

Als eerst mijn glitterwaterfallhoesje. Dit hoesje bevat een vloeistof met glitters en een print van madeliefjes. Ik vind hem zo schattig en simpel en gebruik hem redelijk vaak.

Als tweede mijn Mickey Mousehoesje. Deze is echt mijn favoriet. Zo simpel, gewoon een doorzichtige case met daaraan twee oortjes die lijken op de oren van Mickey Mouse. Toen ik dit hoesje voor het eerst gebruikte, was ik bang dat de diamantjes er snel vanaf zouden vallen, maar dat viel goed mee. Ik gebruik hem nu al zo’n twee weken en alle diamantjes zitten er nog perfect op.

And last but not least is mijn (nep)bonthoesje. Echt een ijsbreker en conversation starter. Hij is echt ontzettend fluffy en erg zacht. Bij de lensopening zitten een aantal diamantjes, maar die vallen totaal niet op. Het enige nadeel is dat het zeer moeilijk is om goede foto’s te nemen, omdat de haren in de weg zitten en de afwerking niet mooi gedaan is. Maar dit neem ik op de koop toe, gezien de prijs zo laag is.

Alle hoesjes heb ik besteld op AliExpress en kostten ongeveer zo’n drie tot vier euro inclusief verzendkosten.

Wat vind jij van  deze telefoonhoesjes?

 

Dikke tût.

Een gedachte over “Samsung S6 Telefoon Hoesjes

Geef een reactie

