Tip: Xenos Skull Shotglaasjes

Laatst viel mijn oog op dit shotglaasjes pakket bij de Xenos. En. Ik. Moest. Het. Hebben. Voor €7,99 rekende ik het af en ging ik tevreden naar huis. Ik ben dol op skulls en kocht deze set enkel voor de shotglaasjes, omdat ik ze goed vond passen bij mijn skull flessen en ben blij dat ik nu eindelijk een ‘set’ heb.

DSC_1029

In de set zitten vier shotglaasjes van glas en vier mixdrankjes. De smaken zijn aardbei, perzik, citroen en appel en het is de bedoeling dat je ze mengt met wodka of tequila. Erg leuk voor een avondje met vrienden of om cadeau te geven.
DSC_1031DSC_1031DSC_1035DSC_1042

Maar uiteindelijk kocht ik deze set omdat ik de shotglaasjes vond matchen met mijn skull flessen. Ik ben van plan mijn skull flessen te vullen met wodka en ze als decoratie in mijn woonkamer neer te zetten.

DSC_1046DSC_1045

 

Wat vind jij van deze shotglaasjes?

 

Dikke tût.

Geef een reactie

