Cactus Love

DSC_0885

Laatst toen ik over de bloemenmarkt in Amsterdam liep, zag ik deze schattige en kleurrijke cactussen staan. Op slag was ik verliefd, maar kon ze helaas niet meenemen. Ik wilde ze niet in mijn overvolle koffer proppen en ook niet mee dragen in mijn tas aangezien ik met de trein reisde.
Eenmaal thuis besloot ik een kijkje te gaan nemen bij de plaatselijke tuincentra, maar helaas ze hadden niet zulke mooie cactussen. Toch wilde ik graag een aantal cactussen hebben en besloot ik zes kleintjes mee te nemen.

DSC_1011.JPG

Ik besloot een aantal verschillende cactussen te kiezen, zodat ik wat variatie zou hebben en het geheel niet saai zou zijn.

DSC_1008

En ik ben verliefd. Ik vind ze vooral super in combinatie met mijn marmeren bloempotten. Zo clean met toch een beetje kleur.

DSC_1011DSC_1016DSC_1013DSC_1015DSC_1007

Wat vind jij van cactussen?

 

Dike tût.

Geef een reactie

