Lush Shoplog

DSC_0977

Vandaag laat ik jullie mijn Lush koopjes zien. Ik kom niet vaak bij de Lush, want er zit helaas geen winkel in mijn stad, maar als ik er ben dan neem ik altijd een paar goodies mee.

DSC_0980DSC_0981

Ik hou ontzettend veel van de bruisballen van Lush, ze maken me altijd vrolijk en de geur is zo lekker. Ik heb maar drie bruisballen meegenomen, want ik ga eigenlijk bijna nooit in bad. Ook nam ik een shampoobar mee, maar daar komt misschien nog een review over.

Ik kocht:

  1. Galaxy
  2. Experimenter.
  3. Twilight.

Vanwege de vrolijke kleuren, ik wil echt een bad vol met kleurtjes. Vooral blauw en roze vind ik mooie kleuren om te zien in het water.

DSC_0994

Zijn jullie ook zo dol op de bruisballen van Lush?

 

Dikke tût.

 

 

2 gedachtes over “Lush Shoplog

Geef een reactie

