Thrift Finds

DSC_0995.JPG

Laatst snuffelde ik weer eens rond in een tweedehandswinkel en viel mijn oog op  deze mooie bordjes.

DSC_0996

Ik werd er meteen verliefd op en wist dat ik de winkel niet zou verlaten zonder deze juweeltjes. Ik rekende voor beide bordjes €1,50 af, tevreden met mijn vondst en de goede prijs ging ik naar huis.

DSC_1003

Ik wist meteen waarvoor ik ze wilde gebruiken, namelijk; jewelry dishes. Ze zijn perfect voor het bewaren van mijn alledaagse sieraden.

DSC_1002

Ook vond ik het design zo ontzettend mooi! Ze hebben allebei de vorm van een blad en zijn afgewerkt met een goud randje en gouden lijnen. Ook hebben ze een bloem afgebeeld in het midden. Het is een beetje ouderwets, maar ik ben ervan overtuigd dat zoiets nooit uit de mode zal raken.

Wat vind jij van mijn jewelry dishes?

Dikke tût.

3 gedachtes over “Thrift Finds

Geef een reactie

