Mijn Favoriete Sieraden

DSC_0752

Vandaag deel ik mijn favoriete sieraden met jullie. Het zijn echt mijn go-to sieraden en ik draag ze echt bijna elke week, vanaar dat sommige er al ‘gedragen’ uitzien.

Ik hou vooral van simpele, fijne sieraden. Less is more voor mij. Sieraden die te opvallend zijn sla ik al snel over. Vandaar dat ik bijna altijd kies voor zilveren sieraden. Zilver vind ik echt mooi en goud vind ik al snel ordinair, maar dit is vooral een kwestie van smaak.

Het eerste wat ik wil laten zien, is een setje van een armband en een ketting met allebei een kruis. Zo simpel, maar toch zo mooi. Een kruis heb ik altijd al mooi gevonden, ik ben niet gelovig, maar de eenvoud van een kruisje spreekt mij erg aan. Dit setje komt geloof ik van de Lucardi en kostte ongeveer €30,-.

Dit is een rosékleurig kettinkje met daaraan een maantje en drie kleine diamantjes. Eigenlijk houd ik helemaal niet van rosékleurige sieraden, maar dit vond ik zo mooi dat ik hem wel moest bestellen. Wie mij kent, weet dat ik helemaal geobsedeerd ben door de maan, de sterren en de planeten. Er zit aan dit kettinkje dus toch een soort van waarde voor mij. Deze heb ik besteld op Etsy.

Dit is ook een zilver armbandje met daaraan een maan en ster. What can I say? Je begrijpt vast al waarom ik deze armband in mijn bezit heb? Inderdaad, de maan en ster. Deze armband komt geloof ik van de Asos.

Dit is een horloge van Cluse. Ik ben hier echt te spreken over en ben zeker van plan nog een te bestellen, maar ik twijfel nog te erg. Het ontvangen van zo’n horloge voelt echt als luxe. Het komt verpakt in een mooi leren tasje en je krijgt er een bewijs van echtheid bij. De enige reden waarom ik dit horloge kocht in zalmroze en goud was, omdat ik eigenlijk geen gouden accessoires in mijn bezit had en ik toch graag alles op elkaar afstem. Bijvoorbeeld; als mijn tas gouden accenten heeft dan stem ik mijn sieraden daarop af door enkel gouden sieraden te dragen. Of als mijn jas zilveren accenten heeft dan stem ik mijn sieraden voor die dag daarop af.

 

En dan als laatste mijn zilveren oorringetjes. Ik zag ze de laatste tijd overal voorbijkomen; op instagram, bij bloggers en celebs. Ik vond ze gewoon perfect, zo minimalistisch.

DSC_0759

Eigenlijk heb ik ook nog een ring en een ketting in mijn bezit, ooit gekregen van mijn vriend, maar helaas ben ik die kwijtgeraakt tijdens mijn verhuizing. Ofwel liggen ze in dit huis hier in België of liggen ze nog in mijn oude kamer in Nederland. Als ik ze vind zal ik zeker een update plaatsen van mijn sieraden.

Wat zijn jouw dierbaarste sieraden?

 

Dikke tût.

2 gedachtes over “Mijn Favoriete Sieraden

Geef een reactie

