Three little treasures

That made me happy lately

DSC_0734

Vandaag deel ik drie kleine dingetjes die mij vrolijk maken. Het zijn drie vrij kleine en gewone dingen maar kunnen zo’n grote impact hebben op mijn dag. Gewoon iets kleins dat mijn dag beter maakt als ik er gewoon al naar kijk of ze gebruik.

Het eerste item is een geborduurd tasje, vol met kraaltjes. Dit tasje is eigenlijk al een jaar oud, die ik toevallig laatst tegenkwam toen ik mijn zolder opruimde en ik werd weer helemaal verliefd. Het is een klein tasje, perfect voor je geld, maar te klein als make up tasje. Dit tasje heb ik geloof ik een jaar geleden gekregen en komt van de Primark.

Het tweede item komt toevallig ook van de Primark en heb ik laatst gekocht. Het zijn simpele oorknopjes, maar het speciale aan deze is dat ze veranderen van kleur. Het voelde zo nostalgisch toen ik ze vond, want ze deden me denken aan die ringen of kettingen die ik vroeger droeg, ze veranderen van kleur en de kleur moest dan je gemoedstoestand voorstellen. Kwaliteit is het zeker niet, maar het is wel leuk om eens te dragen. Ik vind ze mysterieus en zelfs een beetje magisch.

And last but not least. Dit is een klein doosje met daarin vier testers gevuld met parfum. Het is echt een klein doosje, zelfs mijn lipstick is nog groter, maar het is de inhoud die telt. Laatst tijdens mijn zoektocht naar eerlijke make up kwam ik terecht bij Ravenscourt Apothecary, ze richten zich vooral op parfum en zeep en mijn oog viel op hun parfumlijn. Ze zijn bijna allemaal geïnspireerd op boeken en de hoofdrolspelers in boeken en aangezien ik best een boekenworm ben, ging mijn hartje natuurlijk sneller kloppen. Aangezien ik niet kon kiezen toentertijd besloot ik de testers te bestellen.  In mijn setje zit:

  1. Alice. Van Alice in Wonderland.
  2. Jane Eyre. Een van de eerste echte literatuurboeken die ik ooit las.
  3. Elizabeth Bennet. Van Pride and Prejudice.
  4. Anne of Avonlea.

 

Dit waren van mijn little treasures van de afgelopen tijd.

 

Dikke tût.

Geef een reactie

