Best Ebay Find Ever

DSC_0550.JPG

Twee maanden terug was ik online aan het snuffelen naar accessoires voor mijn camera. Ik zat er met name al lang aan te denken om een 500mm lens te kopen, zodat ik wat kon spelen en een bokeh effect kon creëren in mijn foto’s. Na wat gespeurd te hebben kwam ik erachter dat je het bokeh effect ook heel gemakkelijk kunt creëren met lensjes. Op eBay kwam ik terecht bij een set lensjes voor minder dan acht euro. MINDER DAN ACHT EURO! inclusief verzendkosten. Natuurlijk heb ik ze besteld en deze week arriveerde ze dan eindelijk.

Vandaag het oordeel.
DSC_0550.JPG

Ik heb ze besteld op 21 april en pas deze week ontvangen. Tja, het duurde lang en aanvankelijk was ik bang dat ik ze niet meer zou ontvangen, maar gelukkig lagen ze dan toch in de brievenbus. Pfoe, geduld is een schone zaak toch?

De lensjes komen in een mooi zwart mapje, die je kunt opvouwen en handig mee kunt nemen in je tas bijvoorbeeld.
DSC_0551.JPG

DSC_0545.JPG

Het mapje bevat vier lensjes en een poetsdoekje. De lensjes zijn geschikt voor Nikon D3200 en de D5300, 18-55mm ( dit is de standaard lens op een Nikon D3200 en D5300). En je kunt ze er gemakkelijk op draaien. Ze werken fijn en je kunt nu dichter op je object komen dan met je gewone lens.

Dit zijn de effecten:

Ik ga zeker weten nog meer oefenen met de lensjes zodat ik jullie nog een beter beeld kan tonen, maar het weer is de laatste tijd niet zo mooi. Ik had graag geoefend buiten. Maar al met al ben ik zeer tevreden en ga ze zeker met veel plezier gebruiken.

DSC_0548.JPG

De lensjes kostten momenteel $9,99 en zijn te bestellen hier.

 

Dikke tût.

 

Geef een reactie

