Iherb Shoplog

DSC_0776.JPG

Sinds kort ben ik mijn skincare routine aan het omgooien en dus was het tijd voor een aantal nieuwe facegoodies. Tijdens mijn zoektocht stuitte ik op de webshop Iherb, en na wat rondsnuffelen en geklik met mijn muis had ik mijn bestelling afgerond en kreeg een bevestiging toegemaild.

DSC_0764

Ik bestelde:

  1. Mad Hippe exfoliating serum. Ik heb hier zoveel goeds over gehoord op YouTube dat ik hem gewoon moest proberen.
  2. Queen Helene mint julep masque.
  3. Sierra Bees lipbalsems. Dit pak kostte maar een dollar, dus moest ik hem wel bestellen.
  4. Thayers Peach Witch hazel Toner.
  5. Humphreys Lilac with Witch Hazel Toner.

 

DSC_0765DSC_0769DSC_0768DSC_0769DSC_0774

Ik rekende €44,76 af, inclusief verzendkosten. De verzending duurde ongeveer 1,5 week. Al met al ben ik redelijk tevreden. Het is een goede webshop met een groot aanbod en snelle verzending.

Kennen jullie Iherb al?

 

Dikke tût.

Een gedachte over “Iherb Shoplog

Geef een reactie

