Ps. Love To Glow Review//Primark Masker

DSC_0711

Laatst toen ik door de Primark liep, viel mijn oog op dit kleine potje. Ik bekeek de ingrediëntenlijst en besloot het mee te nemen. Er zitten namelijk interessante en goede ingrediënten in en het deed me denken aan de maskers van GlamGlow. Al met al was ik nieuwsgierig en besloot het te reviewen.

Vandaag het oordeel.
DSC_0713

DSC_0715

Toen ik de ingrediënten bekeek, zag ik tot mijn verbazing dat er een aantal goede ingrediënten inzaten voor zo’n kleine prijs. Shea butter, aloe vera en argan olie zitten er onder andere in. Natuurlijk zit er nog meer in, maar om dat uit te leggen zou te veel tijd in beslag nemen.

DSC_0717

Het is een echt kleimasker, dik en smeerbaar, maar met een aantal korreltjes. De geur is clean en de inhoud is 50ml. Het belooft je huid te voeden en helderder te maken.

Het masker droogt redelijk snel op en irriteert niet. Ik laat het ongeveer een half uurtje zitten en was het er dan af onder de douche.

Mijn huid ziet er goed uit, niet droog, maar wel een beetje rood. Ik vind dit niet erg, ik doe vaak maskertjes op voordat ik ga slapen en de roodheid zal wel wegtrekken gedurende nacht. Al met al valt er niet veel te zeggen over dit masker. Het doet zijn werk en het is een goede deal voor die prijs. Ik ga ze zeker blijven gebruiken, het is en blijft een goed masker.

Het masker kost €3,50 en is te koop bij de Primark.

 

Dikke tût.

2 gedachtes over “Ps. Love To Glow Review//Primark Masker

Geef een reactie

