Shoplog Primark Gent

DSC_0699.JPG

Gisteren ging ik even naar de Primark in Gent, ik ga voornamelijk altijd voor ondergoed maar ik kom toch altijd buiten met veel meer ;).

Ik kocht:

  1. Drie bh’s.
  2. Een tas.
  3. Een brillenkoker.
  4. Een sleutelhanger.
  5. Oorbellen.
  6. Een wasnetje.
  7. Twee haaraccessoires.
  8. Kledinghangers.
  9. Parfum.
  10. Twee bralettes.
  11. Een gezichtsmasker.
  12. Een portemonnee.
  13. Onderbroeken.
  14. Nog vier truitjes, maar die zijn niet afgebeeld.

DSC_0700DSC_0701DSC_0702DSC_0703DSC_0704DSC_0706

En aangezien Gent zo’n mooie stad is, heb ik nog wat sfeerbeelden geschoten.

DSC_0693DSC_0694DSC_0695DSC_0696DSC_0697

Dikke tût.

3 gedachtes over “Shoplog Primark Gent

Geef een reactie

