Old magazines, what to do?

DSC_0663

Een greep uit mijn collectie tijdschriften

 

De alsmaar groeiende stapel tijdschriften. Persoonlijk bewaar ik graag mijn tijdschriften als er een interessant artikel of iets inspirerend instaat. Maar de stapel bleef maar groeien en gisteravond besloot ik dat het moest veranderen.

DSC_0673

Vooral de stapel Grazia’s werd teveel. Het is een tijdschrift dat ik graag lees en vaak bewaar, maar uiteindelijk liggen ze maanden onderin de kast. Daarom dat ik de meest inspirerende en mooie artikelen bewaard heb in een snelhechter. Zo kan ik gemakkelijker alles doorbladeren en bewaren. Bijna elk tijdschrift moest eraan geloven en werd verscheurd. Behalve mijn stapel Vogue, dat is een tijdschrift van hoge kwaliteit met mooie foto’s, die chique opgestapeld kunnen worden.

De snelhechter heb ik voor een paar cent gekocht bij de Action.

DSC_0674DSC_0676

Heb jij ook een stapel oude tijdschriften thuis?

 

Dikke tût.

2 gedachtes over “Old magazines, what to do?

Geef een reactie

