Look what I found

DSC_0612

Afgelopen weekend was er een rommelmarkt in de stad waar ik woon. Om zes uur stond ik op en ging als een van de eersten de rommelmarkt op. De stad waar ik woon is vrij groot en overal in het centrum was er rommelmarkt, het duurde dus ruim twee uur voordat ik alles bekeken had. Helaas was er niet veel aan en weinig interessants.

Maar toch heb ik twee mooie vondsten.

DSC_0619.JPG

Het zijn twee cameeën, een gouden en een zilveren. Ze zijn redelijk oud en zijn in redelijke staat. Ik hou van zulke dingen. Om te weten dat deze ooit om iemands nek hingen en nu bij mij thuis liggen, geeft een apart gevoel. Een meerwaarde. Vooral ook omdat de zilveren camee de letter L er in gegrafeerd heeft.

DSC_0621.JPG

DSC_0622

Je kunt er twee kleine fotootjes in bewaren. Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, misschien ga ik ze gebruiken als ketting of misschien bewaar ik ze in mijn sieradendoosje.

Wat vind jij van antieke sieraden?

 

Dikke tût.

2 gedachtes over “Look what I found

Geef een reactie

