Obsessed: Waterverf

DSC_0478

Sinds kort ben ik weer helemaal hooked aan waterverf. Ik ben geen kunstenaar en ook heb ik geen weet van technieken, maar toch geniet ik er erg van om soms een paar uur te spelen met waterverf. Het maakt mijn hoofd leeg en het is leuk om te doen op een saaie dag. Ideaal dus voor zondagen. Vandaag deel ik mijn kunstwerkjes met jullie.
DSC_0506.JPG
DSC_0508.JPGDSC_0471

Het leuke is, is dat dit echt een hele goedkope verf is. Zulke kleine palletjes kun je al voor twee euro bij de Hema of de Action kopen. Ik weet dat ik nog veel te leren heb op het gebied van schilderen, maar het is niet mijn doel om echt een kunstenaar te worden. Het werkt voor mij ontspannend en zelfs therapeutisch.

Wat doe jij om je te ontspannen?

 

Dikke tût.

 

2 gedachtes over “Obsessed: Waterverf

Geef een reactie

