What’s in my bag?

DSC_0436.JPG

Vandaag een what’s in my bag artikel voor jullie. Persoonlijk vind ik dit de leukste artikelen om te lezen of te zien bij anderen.
Mijn tas heb ik ongeveer een jaar geleden gekocht bij de Primark. Toentertijd was ik er niet zo tevreden mee, en hij lag zelfs een jaar onderin mijn kast, maar sinds kort heb ik hem herontdekt. Hij is redelijk klein en normaal gezien hou ik helemaal niet van kleine tassen, maar ik vind ze mooi staan bij trenchcoats. En toevallig heb ik laatst een nieuwe trenchcoat gekocht en daarbij moest natuurlijk een nieuwe tas. Het schoot me te binnen dat ik deze nog had liggen en sinds twee weken ben ik er weer helemaal dol mee.

DSC_0443s

Ik heb mijn tas even ondersteboven gehouden en dit is wat ik eruit heb geschud. De realiteit. Geen mooie foto, geen georganiseerd overzicht, maar puur wat ik iedere dag meedraag.

  1. Drie flesjes parfum waarvan twee van de Kruidvat en een parfum dat ik zelf gemaakt heb. Ik werk in de horeca en vind het belangrijk om altijd goed te ruiken, vandaar ook het pakje kauwgom.
  2. Een pot vaseline die ik altijd met me meedraag, deze heb ik al drie jaar en nog steeds is hij nog niet halfleeg.
  3. Een stripje paracetamols, ik heb vaak hoofdpijn.
  4. Mijn portemonnee, vol met pasjes.
  5. Een maandverbandje. Need I say more?
  6. Een pen. Voor alle ideeën en dingen die ik moet neerschrijven.
  7. Het Hello Kitty blikje is een solid parfum.

Andere dingen die ik altijd meedraag zijn mijn sleutels en mijn gsm.

Wat draag jij allemaal mee?

Dikke tût.

 

Een gedachte over “What’s in my bag?

Geef een reactie

