Bodylotion Tip

DSC_0458.JPG

Nu de zomer in aantocht is, is het belangrijk om je huid goed te voeden aangezien we onze huid nu meer zullen blootstellen aan schadelijke stralen.  Daarom dat ik iedere avond na het douchen mijn huid goed insmeer met bodylotion. Helaas duurt het altijd zo lang voor het ingetrokken is en hou ik helemaal niet van een plakkerige huid voordat ik in bed stap.

Daarom deel ik vandaag mijn tips.

DSC_0456.JPG

Je kunt gebruik maken van de in-shower-bodylotion van Nivea en Kruidvat eigen merk, deze smeer je onder de douche op en spoel je ook weer af. Zelf heb ik die van de Kruidvat en deze is op zich wel redelijk, maar ook niet super. Mijn huid wordt er niet super zacht van.

Iets wat ik zelf graag doe is, nadat ik gedoucht heb, en ik sta nog onder de douche ( kraan uit en huid nog nat), is dat ik een bodylotion naar keuze aanbreng op mijn nog natte huid. Een dunne laag is meer dan voldoende en dan dep ik mijn huid droog. Ik spoel hem niet af. Persoonlijk vind ik dit de beste en snelste manier om bodylotion aan te brengen en mijn huid wordt er echt enorm zacht van.

Het is een poging waard 😉

Dikke tût

Geef een reactie

