Today’s essentials

DSC_0435.JPG

Het zonnige weer is steeds vaker aanwezig en dus werd het tijd om mezelf voor te bereiden op de zomer. Mijn haar wordt lichter en de huid wordt bruiner. Vandaag heb ik eindelijk weer eens tijd voor mezelf en zal deze dag dus ook goed besteden. Mijn benen ontharen en scrubben, een blondspray in mijn haar doen en vanmiddag lekker in het zonnetje op mijn balkon genieten van het weer. En vanavond mijn benen insmeren met zelfbruiner en lekker vroeg op bed gaan.

DSC_0438.JPG

Mijn heerlijke en goedkope homemade scrub, hij laat een licht laagje olie op je huid achter en is dus niet geschikt voor als je van plan bent je huid meteen daarna te bruinen met zelfbruiner. Het is beter een paar uur te wachten op zijn minst.

DSC_0439.JPG

Gister heb ik nog even snel een blondspray gehaald, om vandaag mijn haar een beetje op te lichten. Ik vind het altijd zomers staan als mijn haar wat lichter is deze periode.

DSC_04401.JPG

En vandaag zal ik afsluiten met het gebruiken van een zelfbruiner van St.Tropez. Deze heb ik nog niet eerder gebruikt, maar ik ben heel benieuwd naar het effect.

Hoe ziet jullie dag eruit?

 

Dikke tût.

 

Een gedachte over “Today’s essentials

Geef een reactie

