Mijn Favoriete Pink-Nude Lipsticks & Glosses

DSC_0409 (2).JPG

Mijn vier go-to lipproducten. Ze zijn nude-rozeachtig en perfect voor elke dag. Ik gooi ze vaak in mijn tas om later in de dag mijn lippen bij te werken, vandaar dat ze er zo ‘gedragen’ uitzien.
DSC_0410 (1)

Dit zijn de swatches, van boven naar beneden:

  1. NYX-Summer love.
  2. NYX-Istanbul.
  3. L’oréal-Doutzen.
  4. Essence-onbekend.

Roze-nude kleurtjes zijn echt mijn favoriet. Ze staan zeer natuurlijk met net dat beetje extra’s. Ze zijn lekker budget en dus ideaal.  Ik heb er meerdere, maar deze zijn toch wel het meest gebruikt.

 

Dikke tût

2 gedachtes over “Mijn Favoriete Pink-Nude Lipsticks & Glosses

Geef een reactie

