Holika Holika Jewel-light Under Eye Maker Review//Tip

DSC_0429 (1).JPG

De Holika Holika Jewel-light Under Eye Maker is speciaal bedoelt voor het creëren van een puffy effect onder de ogen. Dit is vooral een trend in Aziatische landen. Het concept maakte me erg benieuwd en voor ik het wist lag hij in mijn virtuele winkelmandje.


JewelLightUnderEyeMaker

De bedoeling is dat je met de bruine kant een dun streepje net een beetje onder je oog trekt, daarna vul je de ruimte tussen je oog en het bruine streepje in met de witte of roze kant van de pen. Dit heeft als effect dat het bruine lijntje een schaduw lijkt en zo dus zorgt voor een puffy effect.

Om eerlijk te zijn gaf dit mij geen puffy effect. Mijn ogen leken wel wat voller om het zo te noemen, maar echt effect had het niet bij mij. Misschien kan dit komen omdat ik geen Aziatische ogen heb. Uiteindelijk belandde deze pen ergens onderin mijn make-upstash.  Tot voor kort, toen ik hem toevallig weer vond.

Volle lippen zijn sinds kort weer helemaal in en er zijn een aantal trucjes waarmee je vollere lippen kunt creeeren. En deze pen is daar perfect voor.

lippen

De donkere kant gebruik ik onder mijn lippen om zo een schaduw te creëren, zoals te zien is op de eerste foto. De witte kant gebruik ik voor boven mijn lippen zodat het lijkt alsof het licht ze daar van nature raakt, dit is te zien op de tweede foto. Mijn excuses voor de slechte kwaliteit, ze zijn gemaakt met mijn gsm. Daarna blend ik het in en gebruik ik een nude lipstick, om een natuurlijke look te krijgen.

20160420_192544.jpg

Verschil in huidskleur komt door de lichtval

 

Ik ben echt helemaal verliefd geworden op deze pen. Hij is niet alleen perfect voor vollere lippen, ik gebruik hem ook regelmatig voor mijn wenkbrauwen. De bruine kant gebruik ik om mijn wenkbrauwen in te kleuren en de lichte kant om ze te highlighten.

Al met al raad ik deze pen toch aan, maar voor meerdere doeleinden.

De pen is te koop bij Beautynetkorea voor $6 – $7 ( de prijzen op deze site variëren regelmatig).

Dikke tût.

Geef een reactie

