Goedkope Interieur Tip// DIY

DSC_0441.JPG

Jullie zagen ze vast al voorbijkomen, twee donkere flesjes met bloemetjes erin. Ze zijn zo mooi en clean. Ze geven de uitstraling van de flesjes in een oude apotheek, en ze maken productfoto’s helemaal af. Ik ben er echt dol op en ik heb ze echt goedkoop kunnen ‘maken’ .

Lees mee.
PicMonkey Collageflesjes

Ze zijn redelijk klein, dus passen er maar kleine plantjes in, maar dit staat mij juist wel aan.  Het zijn de flesjes van Kruidvat eigen merk, de tea tree olie en het rozenwater. Beide kosten maar een paar euro en zijn redelijk goede producten van Kruidvat. Ik bewaar de bruine flesjes en potjes altijd, zodat ik ze later weer kan gebruiken voor iets anders.

DSC_0448.JPG

Ik pulk het etiket eraf en was dan de lijmresten eraf. Wat op zich wel moeilijk is, de lijm kleeft er echt goed aan. Persoonlijk laat ik ze altijd eerst een dag weken in een sopje en dan schrob ik de lijmresten eraf met een schuursponsje.

DSC_0440.JPG

Daarna kun je ze overal neerzetten. In een vensterbank, de keuken, op nachtkastjes etc.

Zijn jullie ook dol op deze amberkleurige flesjes?

 

Dikke tût.

4 gedachtes over “Goedkope Interieur Tip// DIY

  1. Heel leuk 🙂 ik gebruik zelf de flesjes van filliers gin. Die hebben oik die apothekersfeel en je hebt ze in bruin glas maar ook doorzichtig. Tegelijk heb je ook een excuus om jezelf te verwennen met een lekkere gin tonic 😛 leuk extraatje vind ik de mooi kurk waarmee je de fles kan afsluiten, dus als er even geen bloemetje inzit, gebruik ik ze graag gewoon afgesloten als decoratiestuk x

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

