Winkylux + Marzia Lipkit Bestelling //review

DSC_0359.JPG

Twee weken geleden bestelde ik de Winkylux + Marzia lipkit. Het is een limited edition en de kit bestaat uit twee lipsticks en een bijkomend toilettasje in de vorm van een mopshondje, waar Marzia bekend om staat. Marzia is mijn favoriete youtuber en de kleuren die ze ontworpen had, pasten precies in mijn straatje.

Vandaag dus een review.

Eigenlijk had ik het pakje al een week eerder moeten ontvangen, maar de douane hield er grip op. Helaas moest ik ook nog eens douanekosten betalen. Maar gelukkig mocht ik vandaag, na lang wachten, mijn pakketje in ontvangst nemen.

DSC_0343.JPG

De inhoud. Het was ingewikkeld in een leuk vrolijk kleurtje. Ik waardeer het altijd erg als bedrijven een beetje extra moeite steken in hun pakketjes.

DSC_0345.JPG

Dan het toilettasje. Een mopshondje, ik vind dit heel leuk bedacht, het is echt haar kenmerk en hierbij denk je meteen aan Marzia.

DSC_0351.JPGIn het toilettasje zaten de lipsticks. Het is een mooie en schattige verpakking. Lekker strak met wat extra’s.

DSC_0359.JPG

Het omhulsel van de lipsticks is van plastic, goud met zilver. Helaas hebben de lipsticks aan beide kanten een bol einde waardoor je ze dus niet mooi kan neerzetten. De verpakking zelf voelt ook een beetje goedkoop aan.

DSC_0353

Stella Marina

DSC_0358.JPG

Corallo

Het zijn echt twee mooie kleuren, ze voelen ook zacht en creamy aan op de lippen. StellaMarina is donkerrode kleur met gouden glitters. Dat geeft het net een beetje extra, specialer. Corallo is een nude kleur. Zacht en een beetje roze. De lipsticks hebben Italiaanse namen die betrekking hebben op de zee. Dat geeft het echt een persoonlijke touch van Marzia, ze is namelijk Italiaanse en ze houdt van de zee.

marzia_lipsticks_skin_swatch_819fbee0-886b-4da5-967a-4ac3d4cb2cb0_grande.jpg

Al met al ben ik zeer tevreden met de lipsticks. Alleen wil ik er wel bij vermelden dat als ik op voorhand had geweten hoe hoog de bijkomende douanekosten zouden zijn, ik ze waarschijnlijk niet gekocht had.

De lipkit kost 28$ en is verkrijgbaar bij WinkyLux.

Dikke tût.

3 gedachtes over “Winkylux + Marzia Lipkit Bestelling //review

Geef een reactie

