Four things that make me happy

DSC_0276

Vandaag vier dingen die mij altijd weten op te fleuren. Het zijn gewoon vier random dingen van beauty tot boeken.

Lees mee.

DSC_0276.JPG

Als eerst. Een bosje mooie bloemen, welke vrouw houdt er nu niet van bloemen? Afgelopen week kreeg ik van mijn vriend een bos zonnebloemen cadeau. Ter ere van ons vier jaar samenzijn. Mijn lievelingsbloemen. Zo mooi, zo groot en zo vrolijk.

DSC_0342

Sinds twee maanden ben ik begonnen met het lezen van de boeken van George R.R. Martin, Een Spel der Tronen oftewel A Game of Thrones. En jongens, ik ben hooked. Echt waar. Die man kan schrijven, het verhaal zit zo goed in elkaar, het is zo goed uitgedacht. Elke keer verbaas ik me weer, als ik een spannend hoofdstuk gelezen heb, over hoe alles met elkaar in verband staat. Het is begonnen toen ik de series ben gaan kijken, ook een vette aanrader trouwens, en toen het seizoen afgelopen was en ik een jaar moest wachten op een nieuw seizoen ben ik me gaan verdiepen in de boeken. Maar het is pas sinds twee maanden dat ik ze ook echt daadwerkelijk gelezen heb. Ik ben nu bij het laatste boek en dan moet ik wachten tot het nieuwste boek uitkomt. Gelukkig zijn we al april en binnen twee weekjes kan ik het nieuwe seizoen gaan kijken.

PicMonkey Collagebruis

Het derde zijn bruisballen van Lush. Ze ruiken zo lekker en ze zijn zo mooi om naar te kijken. Ze doen me altijd denken aan het heelal, het universum, de melkweg. De kleurencombinaties zijn zo uniek en geen enkele bal is helemaal hetzelfde. Ze zijn perfect om mee te relaxen. Het enige nadeel is dat ze niet veel schuim produceren. Ik hou van een goed schuimbad, maar gezien de geur en de rust die ze me geven is dat maar een klein minpuntje.

PicMonkey Collagepretty makeup

Last but not least zijn mooie make-upproducten. Het is geweldig als een bedrijf ook een beetje extra aandacht aan hun producten besteedt. Het doet mijn hartje sneller slaan en het maakt het leuker de dag te beginnen met mooie producten.

Wat fleurt jullie op?

 

Dikke tût.

 

 

 

2 gedachtes over “Four things that make me happy

Geef een reactie

