Action Shoplog

DSC_0300.JPG

Vanochtend ben ik even snel naar de action geweest om wat noodzakelijke dingetjes te halen. Natuurlijk belandde er meer in mijn winkelmandje dan nodig was.

Kijk mee.

DSC_0302.JPG

Ik kwam eigenlijk om een steelpannetje te kopen voor een DIY morgen, maar ik liep de winkel uit met hondenkoekjes, massageolie, geurbuideltjes en een designblok. De geurbuideltjes zijn echt heel handig om tussen mijn kleren te leggen zodat ze altijd lekker ruiken en de neusstrips zijn echt goed voor zo’n lage prijs.

Dit was mijn kassabon:

Neusstrips €0,99
Wattenschijfjes €0,52
Bros €0,99
Steelpannetje €3,69
Geurbuideltjes €1,39
Designblok €1,99
Hondenkoekjes €1,75
Cola €0,74
Ice tea €0,82
Massageolie €2,95

Als alles volgens plan gaat, komt er morgen een DIY online.

Dikke tût.

Een gedachte over “Action Shoplog

Geef een reactie

