Skincare Routine

DSC_0287

Vandaag laat ik mijn dagelijkse gezichtsverzorgingsproducten zien. Het zijn voornamelijk budgetproof producten waar ik zeer over te spreken ben.

’s Avonds als ik gewoon snel mijn make up eraf wil halen om zo snel mogelijk het bed in te duiken, gebruik ik eerst het micellair water van Garnier. Hiermee haal ik mijn oogmake-up en mijn gezichtsmake-up eraf. Daarna om alle laatste restjes weg te halen, gebruik ik de ‘let’s attack those nasty spots’ tonic van de Hema. Ik ben hier echt zeer over te spreken, want je voelt echt dat het je huid schoonmaakt. Soms prikt hij ook een beetje, maar ik vind dit niet erg. Het geeft mij juist het idee dat mijn huid extra schoon is. Om mijn gezicht dan te voeden, gebruik ik een voedende crème van Dr.MJ en de gelmist van Prori om alles te locken.

DSC_0294.JPG

Als ik douche, en dit kan ’s ochtends en ’s avonds zijn, gebruik ik de facewash met tea tree olie van de Kruidvat. Eens ik dit afgespoeld heb, gebruik ik weer een facewash, maar dan van Garnier. Eens ik uit de douche kom, gebruik ik enkel nog de tonic, de crème en de gelmist.

DSC_0287pic.jpg

  1. Garnier micellair Water.
  2. Hema tonic, let’s attack those nasty spots!
  3. Dr.MJ snake venom crème.
  4. Kruidvat tea tree olie facewash.
  5. Garnier pure active 3in1 facewash
  6. Prori gel mist.

Ik heb nog meer producten die ik regelmatig gebruik, maar ik denk er over die in een ander artikel te plaatsen.

Dikke tût.

Geef een reactie

