Monthy Goals: April

organizer-79_1920

Er is alweer een maand voorbij en dit betekent een nieuwe lijst met doelen die ik hoop te behalen voor het einde van de maand. Maar als eerst laat ik je weten of de doelen van vorige maand behaald zijn.

De doelen voor maart waren:

  1. De sportschool.
  2. Meer schrijven.
  3. Naar huis gaan.
  4. Een museum bezoeken.

In de maand maart heb ik bijna al mijn doelen behaald op één na; een museum bezoeken. Ik weet niet waarom, maar het kwam er steeds niet van. Ik wilde graag een museum bezoeken in Gent, maar helaas had ik gewoonweg tijd tekort. Het was best een drukke maand, maar desondanks heb ik me toch aangemeld bij een sportschool, ben ik een weekendje naar mijn ouders in Nederland geweest en ik heb ook nog tijd weten te vinden om meer blogposts te schrijven. Al met al was het best een goede maand.

Dus wat zijn de doelen voor april?

  1. Een museum bezoeken. Dit omdat het me vorige maand niet gelukt is.
  2. Mijn kledingkast opruimen. De zomer komt eraan en ik ben van plan de kleding die ik niet meer draag te verkopen.
  3. Minderen met suiker. Op een blog, ik weet niet meer welke, heb ik iets gelezen over een maand lang suikervrij leven. Ik vond het best interessant en ben dit van plan ook te doen in mei, dus nu kan ik alvast een beetje wennen.
  4. Meer koken. Ik kook nooit en als gevolg bestel ik veel eten bij de Pizzahut, dus om geld en calorieën te besparen, ga ik proberen volgende maand veel meer zelf te koken.
  5. Betere productfoto’s maken. Ik heb een zeer goede spiegelreflexcamera, maar het lukt me bijna nooit om mooie en scherpe foto’s te maken. Deze maand gaat daar hopelijk verandering in komen.

Dit zijn mijn doelen voor april. Hopelijk lukt het me ze te volbrengen.

Dikke tût.

Geef een reactie

