Daily makeup

 

DSC_0226

Vandaag show ik jullie mijn dagelijkse make up producten, deze producten gebruik ik het liefst en blijf ik ook altijd keer op keer kopen. Sommige zijn zeer budgetproof en gemakkelijk te krijgen en andere zijn weer wat duurder en moeilijker te vinden.

DSC_0203

De basis; op sommige dagen, zoals werkdagen of dagen met veel afspraken, gebruik ik een primer. Mijn primer is de Miguhara B.P. cream. Deze is redelijk duur en moeilijk te krijgen, maar ik ben hier echt over te spreken en het unieke is dat het een primer en bb cream in één is. Voor dagen wanneer ik minder dekking nodig heb, is deze echt een uitkomst. Twee vliegen in één klap.

Daarna breng ik mijn foundation aan en deze is van Catrice, all matt plus shine control make up in de lichste kleur. En als ik onzuiverheden heb, gebruik ik een concealer. De concealers die ik gebruik zijn de Catrice Camouflage in de lichtste kleur en de Maybelline Anti Age Eye Eraser concealer in de lichtste kleur.

DSC_0205

Contour en Highlight. Om te contouren gebruik ik de bronzer en highlighter van Stila en een blush van E.L.F.

DSC_0208

Wenkbrauwen. Om mijn wenkbrauwen een beetje in te kleuren gebruik ik een palet van essence, namelijk de How to make brows wow palet. Ik gebruik de twee donkerste kleuren en om dit alles te setten, gebruik ik een wenkbrauwgel. Degene die ik nu gebruik zijn van Catrice en Etude House.

DSC_0209

Ogen. Voor mijn ogen gebruik ik het Worlds Famous Neutrals palet van Benefit. Ik heb hem nog maar een paar weken in mijn bezit, maar ik gebruik hem echt bijna al elke dag. Een vaste to go to mascara heb ik nog niet, ik ben nog altijd op zoek naar de perfecte mascara.

DSC_0214

Zo. Dit waren mijn vaste to go to producten. Hebben jullie ook een vaste dagelijkse stash?

Dikke Tût.

 

 

 

3 gedachtes over “Daily makeup

Geef een reactie

