Xenos shoplog

DSC_0187.JPG

Xenos is echt één van mijn lievelingswinkels. Helaas is er geen filiaal in Belgie en tot overmaat van ramp verzendt hun webshop ook niet naar Belgische adressen. Gelukkig woont mijn familie nog in Nederland en kan ik mijn pakketjes op hun adres laten bezorgen. Afgelopen weekend heb ik dan een aantal pakketjes opgehaald, waarvan xenos er een van was. Vandaag dus een korte shoplog.

Ik bestelde:

  1. Een fles chilisaus. De fles is in de vorm van een doodshoofd en daar ben ik verzot op. De chilisaus ging de gootsteen in.
  2. Een decoreer je eigen mokken set. Zelf versierde mokken vind ik altijd leuker, persoonlijker en unieker.
  3. Een maak je eigen geurkaars set. Met dit setje heb ik een hele DIY-ideetje.
  4. Een fotolijst met klei. Dit is een cadeautje voor iemand.
  5. Een marmer-look dienblaadje.
  6. Een samsung s5 marmer-look telefoonhoesje. Deze staat niet op de foto.

Veel gekochte items gaan zeker nog terug komen in een blogpost voor een DIY.

Dikke tût.

2 gedachtes over “Xenos shoplog

Geef een reactie

