Dewytree Sheetmask Review

sheetmasks

Sheetmasks. Ik hou ervan. Super gemakkelijk en lekker snel. Geen gepruts met zalfjes en smeerseltjes, potjes en flesjes. Lekker makkelijk, daar houden we van.  Deze maskertjes komen uit Korea ( ik hou van Koreaanse producten) en het unieke eraan is dat ze niet wit maar zwart zijn. De verpakking spreekt mij ook heel erg aan, kleurrijk en vrolijk.

Online had ik er al veel over gehoord en mijn handen begonnen te jeuken. Zijn ze echt zo goed? Vandaag het oordeel.

dewytree.JPG

Als eerst test ik de Ginseng Nutritious. Dit masker belooft veerkracht, nutrition en brightness van de huid. Toen ik het masker uit de verpakking haalde was het echt soaked met het product. Het was erg nat, maar het drupte niet. De substantie was gelachtig en had een vreemde geur, persoonlijk deed het mij denken aan de geur van zoethout. Op mijn gezicht voelde het koud aan, maar het had wel iets verfrissends. Het masker heb ik ongeveer een half uurtje opgehouden en daarna heb ik het product in gemasseerd. Persoonlijk zag ik niet veel verschil, het was wel voedend en vocht inbrengend, maar het gaf geen wauw-effect.

Of ik ze opnieuw zou kopen? Ja, het masker was voedend en verkoelend, maar de doorslag komt toch echt van de unieke uitstraling. Niet alleen de verpakking is mooi en aantrekkelijk, het masker zelf is ook uniek en grappig. Enkel Ebay verzendt de maskertjes naar Europa, en de prijzen variëren van $10,00 tot $35,00. Let dus goed op als je ze wilt bestellen, sommige verkopers zijn goedkoper.

DSC_0151 (3).JPG

Dikke tût.

2 gedachtes over “Dewytree Sheetmask Review

Geef een reactie

