Tattify.com review//bestelling

tattify.JPGVoor iedereen die een tattoo wil, maar nog ontzettend twijfelt.

Op internet kwam ik toevallig een webshop tegen die echt mooie en echt lijkende neptattoos verkocht. Ik twijfel al langer om een tweede tattoo te zetten, en dit was een mooie manier om te testen of ik wel tevreden zou zijn met de grootte en de plaats van mijn eventuele tattoo. Na een beetje gescroll en geklik, plaatste ik dan eindelijk mijn bestelling bij Tattify.

tattooos.JPG

Binnen twee weken ontving ik mijn pakketje en kon ik aan de slag. De tattoos zien er echt mooi uit en blijven ongeveer een week tot twee weken goed zitten (dit hangt natuurlijk af van de grootte en de plaats waar je ze plakt). Ze werken zoals elke andere neptattoo, je kiest een mooie plaats op je lichaam, haalt het folie eraf, plakt het op je lichaam en bevochtigt het een beetje met een washandje. Voilà, klaar is kees.

tattoos

De tattoos zijn zeer betaalbaar, de prijzen verschillen per tattoo en per pakket, mijn bestelling kwam uit rond de €27,00 , ik bestelde twee pakketjes en nog wat losse tattoos. Ik ben er zeer tevreden mee, bij mij blijven ze ongeveer vier of vijf dagen zitten. De tattoos zijn erg leuk voor in de zomer, op het strand, festivals etc. Vooral nu het warme weer eraan komt en we weer een beetje huid mogen laten zien.

DSC_0168 (1).JPG

Dikke tût.

2 gedachtes over “Tattify.com review//bestelling

Geef een reactie

