Shoplog feelunique.com // Bestelling

Vandaag ontving ik dan eindelijk mijn bestelling van feelunique.com . Mijn bestelling plaatste ik op 29februari en ontving ik ongeveer een weekje later. Ik heb een kleine bestelling geplaatst, omdat dit de eerste keer was dat ik van deze site bestelde en dus niet zeker was of feelunique wel betrouwbaar was.

feelunique

Gelukkig kan ik nu met zekerheid zeggen dat het wel een vertrouwde site is, ze sturen je een track&trace link na verzending en een geschatte levertijd. Mijn geschatte bezorgdatum was 14 maart, maar gelukkig kwam mijn pakketje veel eerder!

bestelling

Ik bestelde:

  1. Benefit World Famous Neutrals. $31,02. Naar deze was ik vooral nieuwschierig, omdat hij mij doet denken aan de Too Faced palletjes, inclusief tips& tricks.
  2. Blanx White Shock Intensive Whitening Treatment. $19,79. Ook deze ga ik uitgebreid testen, voorheen heb ik altijd strips gebruikt om mijn tanden te bleken, maar persoonlijk vond ik die niet altijd even goed werken. Bij deze zit een whitening lampje en heb ik al veel voorbij zien komen bij de Amerikaanse beautybloggers.
  3. NYX Jumbo Eye Pencil. $6,60.
  4. Maybelline New York Eraser Eye Concealer. $10,55.

benefit

blanx

 

Dikke tût.

Geef een reactie

