Monthly Goals: Maart

doelen maart

Sinds het nieuwe begin van het jaar heb ik besloten iedere maand een aantal doelen te bedenken en die te behalen binnen een maand. Het moeten er minstens drie zijn en maximaal vijf. Dit is zodat ik meer uit mijn comfort zone kom en meer dingen ontdek. Ik ben iemand met veel ambities en dromen maar uit gemak komt het wel eens voor dat ik niet alle kansen met twee handen aangrijp.

Dus bij deze de maand maart, wat valt er te verwachten?

gym-1040977_12801. De sportschool. De zomer begint al over vier maanden en graag zou ik een wat strakkere buik willen hebben. The time is now. Aanmelden bij de sportschool dus en er helemaal voor gaan.

typewriter-1031024_12802. Meer schrijven en dan met name meer blogposts schrijven. Ik vind bloggen zeer leuk maar de laatste tijd is het er echt niet van gekomen. Vooral uit luiheid. Geen excuses meer dit keer ga ik ervoor. Ik ga proberen te beginnen met één blogpost per week en probeer het zo op te bouwen.

3. Naar huis gaan. Ik woon al bijna twee jaar op mezelf in een ander land en graag zou ik mijn familie wat vaker willen opzoeken maar helaas lukt dit niet altijd (geld tekort, geen tijd, te druk etc.) Deze maand moet het er echt van komen.

mona-lisa-690203_1280

4. Een museum bezoeken. Musea bezoeken is echt iets wat ik nooit doe en wat ik jammer vind want eens je er bent is het altijd een leuk en leerzaam tijdverdrijf. Vooral kunstmusea is een favoriet.

Aan het einde van de maand zal ik updaten hoe alles verlopen is en of het me ook echt gelukt is om al mijn doelen te behalen.

Dikke tút.

Geef een reactie

