Tip: Hema Wax seal Stamp

hemas

Toevallig kwam ik dit schattige setje laatst tegen in de Hema en heb het meteen gekocht. Zo schattig! Ik hou van brieven schrijven, ontvangen en verzenden. Helaas gebeurt het nog weinig deze dagen. Toch ben ik van plan om meer dingen per post te versturen. Ik woon namelijk sinds 10 maanden op mijzelf en ik woon niet zomaar om de hoek. Ik ben namelijk verhuisd naar een ander land. Ik mis mijn ouders, familie en vrienden nog elke dag. En daarom wil ik beginnen met het opsturen van schattige dingetjes. Daarom dat ik de Hema wax seal stamp kocht.

Geef een reactie

