Sleeping packs // sleeping masks

sleepingpacks bewerkt

Sleeping packs is iets waar ik al een paar maanden fan van ben. Ze zijn al een tijdje bekend in Korea en bijna elk merk heeft er wel één in zijn assortiment.

In de Westerse landen zijn sleeping packs nog niet heel bekend, maar ik ben van mening dat daar verandering in zal komen. Azië is een trendsetter op het gebied van cosmetica en verzorgingsproducten. Ook de BB creams en cushion foundations zijn overgewaaid van Azië naar Europa.

Sleeping packs zijn ideaal voor meiden met een droge huid. Ze zijn namelijk niet alleen zeer hydraterend, maar verstevigen ook nog eens de huid. Sinds ik de sleeping packs gebruik, heb ik nooit meer last van een droge huid. Ik heb namelijk een gemengde huid met periodes waar mijn huid zo droog is dat de schilfertjes eraf vallen.

Elke sleeping pack is weer anders. Ik heb er drie in mijn bezit, elk van een ander merk.

sleeing pack white bewerkt

A.H.C. Real Aqua Velvet Sleeping Pack

A.H.C. Real Aqua Sleeping Pack. Deze sleeping pack belooft de huid te hydrateren en te verjongen. De textuur is zoals die van een crème, die snel door de huid wordt opgenomen. Dit masker bevat slakken extract, ice plant extract en birch tree extract.  Dit masker hoeft de volgende ochtend er niet af gewassen te worden. De verpakking is sober en kaal. Het oogt niet aantrekkelijk, maar ik vind het niet verkeerd. Dit masker kost $15.82 en is te koop hier.

sleepingpack birdnest bewerkt

Revecen Blooming Collagentox Sleeping Water Pack

Revecen Blooming Collagentox Sleeping Water Pack. In deze crème zitten kleine capsules die gebroken moeten worden. Dit doe je door het masker goed in je huid te masseren. Het masker bevat slakken extract, aloë vera, Pasque bloemen extract en Cypress water. Een hele lijst die ervoor moet zorgen je huid te hydrateren. De volgende ochtend moet je je gezicht wel wassen. Ik vind de verpakking mooi en chique ogen. De gouden dop en de sobere pot zijn een mooie combinatie. Dit masker kost $18.00.

etude house sleepingpack

Etude House Play Therapy Sleeping Pack

De Etude House Play Therapy Sleeping Pack gebruik ik het meest gedurende de week. De crème is zeer hydraterend en werkt perfect voor mijn huid. De crème is dik en vettig, maar niet zwaar op de huid.  Het masker bevat granaatappel extract en mango boter. Het belooft je huid te verstevigen en te hydrateren. De verpakking oogt een beetje kinderachtig. Het is een roze tube met een granaatappel afgebeeld.  Dit masker kost $14.84 en is te koop hier.

NOTE:  ik heb alleen ervaring met de laatst genoemde webshop. Ik weet dat zij betrouwbaar is en ook echt de producten toe stuurt. De eerst vermelde webshop heb ik geen ervaringen mee, ik heb daar nooit wat besteld. Ik weet dus ook niet of deze betrouwbaar is.

Geef een reactie

